fredag 19 oktober 2012

Maria Montazami och jag i Los Angeles och make-up store i Norrköping



Här är Maria och jag i

  Los Angeles på Santa Monica

Promenade



Hon är så snäll och jordnära,

  man får ett medmänskligt bemötande

Jag har haft tur att träffa inte

bara Maria men också hennes familj.

Hennes man och tjejer var så trevliga,

och vi hade en trevlig pratstund tillsammans




Jag verkligen älskar sådana människor

med positiv attitude

som kan bjuda på sig själv.

Som man säger i Sverige:

"Man vinner på att vara snäll "



Strax efter Los Angeles 

fick jag veta att Maria Montazami

ska komma till Make-up store i

Norrköping.

 Så utan att tveka har jag  beställt hennes läppstift kitMake Up Store Maria Montazami Lip Kit

läppstiften är soft och doft free

det-passar-mig-perfekt

tack vare att jag är allergisk mot dofter

mycket bra produkt.

Så har du allergi mot doft

så jag kan rekommendera att prova läppstiften


  Så kul Maria att livet gav mig tillfälle  att träffa dig

och din familj

som du sagt:

Världen är bra liten

vi ses något mer!!!

 

 

 


Inga kommentarer: