onsdag 12 december 2012

Hong Kong del 2

Wan Chai anra sidan av Hong Kong
mycket mäktigt

 

Man ta färjan till
andra sidan 5 min och man är där


 
 
 

Äntligen framme,
sådana
mässor finns bara 3 i hela världen
det är Las-vegas ,Bolonia och Hong Kong

 





 

 


Kineser år så trevlig de frågar mig försiktigt 

 om jag kan  ställa upp på ett kort ,då gorde jag det.

Dom har mycket vackra peruker

 




Här på mässan fanns mina leverantörer av
biologiska produkter jätte trevliga och hjälpsamma,
märken som Green light representerat i 80 länder
under Biosalon tack vara deras produkter.

Dom är så skonsamma mot huden och håret så
slipper man utveckla allergier mot hårfärg och shampoo.

Mr. Tomas  är VD för Green Light

Han är en mycket upptagen man  men väldigt trevlig

Många länder vill samarbeta med

 deras Biologiska System.

Jag som har allergi och jobbar som frisör

blev mycket bättre i mitt hälsotillstånd sedan jag

börjarde jobba med deras färger som är ammoniakfria och doftfria,

så när jag blandar färger och sedan färgar håret på mina kunder,

känner både jag och mina kunder att det blir doftlöst

och miljön känns friskare.

www.greenlight.it




Om man är på ett så stort event då måste man prova på det senaste,

 så tjejer fr. Kina försöker göra mig vacker,

så skönt och bli ompysslad, sitta och vila benen,

som skönhets skapare  gör man  andra människor vackra

och ofta glömmer bort sig själv

Jag älskar mässor där kan  man vara kund själv!!!















 

Inga kommentarer: